tisdag 3 januari 2023

Valpar flyttat

 Gott Nytt År 

Nu har alla valparna flyttat till sina nya hem förutom Donna som blir ju kvar hos mig.😘
Jag önskar er lycka till med dom små och kom ihåg att ni alltid kan kolla med mig om det är några frågor.
Jag har även gjort en sluten grupp på face book den heter Saga Darwin 2022
Vi kan ventelera på och även skriva roliga saker med bilder.

Där kommer jag att skriva om träffar,men ni får även kolla på hemsidan på aktiviteter där jag även skriver vad som händer.

Kommer att ha valpträffen i mars när dom är 4 månader om det funkar för väder. 

/Marianne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lite blandat som hänt för valparna

  I måndags blev det foto dax Biltur med chippning skötte sig riktigt bra i bilen. Fast det var nog skönt att få komma hem och springa i grä...